Recompensa opțiune. și recompensa - Traducere în engleză - exemple în română | Reverso Context


Recompensa în aplicație: o altă modalitate de a spune “mulțumesc” – Uber Blog

Creați o unitate de anunțuri cu recompensă Ca măsură de precauție, pentru a proteja sănătatea specialiștilor noștri în asistență, în contextul recompensa opțiune de COVID, unele opțiuni de asistență pot fi indisponibile recompensa opțiune întârziate. Ne cerem scuze pentru eventualele neplăceri și apreciem răbdarea dvs. Acest mesaj va fi actualizat atunci când apar schimbări.

Creați o unitate de anunțuri cu recompensă Pentru informații suplimentare despre unitățile de anunțuri cu recompensă, accesați Prezentarea generală a unităților de anunțuri cu recompensă. Unitățile de anunțuri video cu recompensă fac posibilă vizionarea videoclipurilor pentru a obține recompense în aplicație, precum monede, vieți suplimentare sau puncte. Puteți să configurați recompense diferite pentru unități de anunțuri diferite recompensa opțiune să specificați valorile recompensele și articolele pe care le vor primi utilizatorii.

recompensa opțiune

Unitățile de anunțuri recompensa opțiune afișa anunțuri recompensați video, recompensați și anunțuri interactive. Durata maximă a anunțurilor video este de 60 de secunde.

ÎN AFARA FACEBOOK |

Politicile AdMob privind anunțurile video cu recompensă Când implementați unități de anunțuri video cu recompensă în aplicațiile dvs. Dați clic pe Aplicații în bara laterală.

recompensa opțiune

Selectați numele aplicației pentru care creați această unitate de anunțuri. Dacă nu o vedeți în lista de aplicații recente, puteți să dați recompensa opțiune pe Adăugați o aplicație pentru a adăuga o aplicație nouă sau pe Toate aplicațiile pentru a recompensa opțiune o listă cu toate aplicațiile pe care le-ați adăugat în AdMob.

Dați clic pe Unități de anunțuri în bara laterală. Dați clic pe Adăugați o unitate de anunțuri. Dați clic pe Selectați pentru  formatul de anunț video cu recompensă.

recompensa opțiune

Introduceți un nume pentru această unitate de anunțuri. Recomandare: includeți informații relevante, precum formatul de anunț și locația în aplicație, pentru ca mai târziu să o puteți identifica mai ușor. Alegeți setările pentru recompense pentru această unitate de anunțuri: Valoarea recompensei: introduceți numărul de elemente de recompensă pe care le va primi utilizatorul.

recompensa opțiune

Trebuie să fie un număr întreg. Elementul de recompensă: introduceți numele elementului de recompensă pe care îl va primi utilizatorul.

recompensa opțiune

Exemple: monede, vieți suplimentare. Casetă de selectare: modifică recompensa opțiune pentru recompensă ale rețelelor publicitare terță parte. Bifată în mod prestabilit. Finalizați setările pentru această unitate de anunțuri: Tip de anunț: alegeți tipurile de anunț a căror afișare este permisă în această unitate de anunțuri. Puteți alege orice combinație de tipuri de anunțuri bifând casetele corespunzătoare.

Dacă debifați toate casetele, va apărea o eroare.

  • Copiază acest link Bine de știut Recompensarea financiară a șoferului partener nu este obligatorie.
  • Upolu câștigă imunitatea și recompensa, la o diferență de 56,69 grame.
  • Bitcoin face un milion
  • Opțiunea penny

Trebuie să alegeți minimum un tip de anunț pentru fiecare unitate de anunțuri. Sugestie: pentru a încerca să maximizați veniturile pentru această unitate de anunțuri, vă recomandăm să bifați toate casetele.

Verificare la nivel de server

Verificarea la nivel de server: validați încheierea fiecărei vizionări de anunț video cu recompensă și asigurați-vă că îi recompensați doar pe utilizatorii care au vizionat până la capăt anunțul video din aplicație. Aflați mai multe. Limita de frecvență: stabilește numărul de ocazii cu care această unitate de anunțuri poate afișa un anumit anunț pentru același utilizator.

Puteți alege să nu setați o limită sau să limitați anunțurile pentru fiecare utilizator în funcție de numărul afișat pe minut, oră sau zi.

Întrebări frecvente despre Recompense

Valoarea minimă pentru suma CPMe: puteți seta câte una cunoscută și ca sumă CPMe minimă pentru fiecare unitate recompensa opțiune anunțuri pe care o creați. Astfel, rețeaua AdMob va ști să nu difuzeze în unitatea respectivă anunțuri cu valori mai mici decât ce minimă pentru suma CPMe pe care ați setat-o.

Dați clic pe comutatorul valorii minime pentru suma CPMe astfel recompensa opțiune să activați această opțiune pentru unitatea de anunțuri. Această valoare minimă este valabilă numai pentru rețeaua AdMob. Nu este valabilă pentru rețelele publicitare terță parte și pentru evenimentele personalizate configurate drept surse publicitare într-un grup de mediere.

și recompensa - Traducere în engleză - exemple în română | Reverso Context

Valorile minime la nivel de țară o vor înlocui pe cea globală a acestei unități de anunțuri numai atunci când solicitările de anunțuri provin din țara selectată. Selectați o țară pentru care doriți să setați recompensa opțiune anumită valoare minimă. Va fi adăugată în lista țărilor selectate. Puteți să alegeți regiuni întregi sau să extindeți fiecare secțiune pentru a consulta țările dintr-o regiune.

Dați clic pe pictograma de lângă țara sau regiunea selectată și introduceți o valoare minimă pentru suma CPMe.

  1. Cum se fac predicții privind opțiunile binare
  2. Politicile privind anunțurile care oferă recompense - Google AdMob Ajutor
  3. Creați o unitate de anunțuri cu recompensă - Google AdMob Ajutor

Dați clic pe Setați pentru a salva valoarea CPMe. Repetați acești pași pentru fiecare țară selectată. Dați clic pe Creați unitatea de anunțuri.

GANA $40 POR HORA VIENDO VIDEOS DE YOUTUBE [NUEVO METODO SECRETO - 100% GRATIS] Tutorial Paso a Paso

Pentru a începe să afișați anunțuri, urmați instrucțiunile din ghidul de noțiuni introductive Google Developers AndroidiOSUnity  referitoare la implementarea acestei unități de anunțuri în codul aplicației. La implementare veți avea nevoie de codul aplicației și de codul unității de anunțuri. Unitatea de anunțuri nu va afișa anunțuri înainte de a parcurge acest pas. Dacă nu sunteți gata să implementați unitatea de anunțuri, puteți să dați clic pe Recompensa opțiune prin e-mail pentru a trimite instrucțiunile prin e-mail sau pe Efectuat pentru a părăsi pagina.

Verificare la nivel de server Verificarea faceți bani cu mâinile repede nivel recompensa opțiune server se comportă ca un nivel suplimentar de validare pentru vizionările anunțurilor cu recompensă din aplicație.

Politicile privind anunțurile care oferă recompense Ca măsură de precauție, pentru a proteja sănătatea specialiștilor noștri în asistență, în contextul recompensa opțiune de COVID, unele opțiuni de asistență pot fi indisponibile sau întârziate. Ne cerem scuze pentru eventualele neplăceri și apreciem răbdarea dvs. Acest mesaj va fi actualizat atunci când apar schimbări. Politicile privind anunțurile care oferă recompense Google acceptă acum două tipuri de formate de anunțuri care oferă recompense: anunțuri cu recompensă și anunțuri interstițiale cu recompensă.

Aceasta este realizată pe lângă reapelarea standard la nivel de client. Puteți folosi verificarea la nivel de server pentru a valida încheierea fiecărei vizionări de anunț video cu recompensă și pentru a vă asigura că recompensați doar utilizatorii care au vizionat până la capăt anunțul video din aplicație.

De fiecare dată când un utilizator termină de vizionat un anunț video recompensa opțiune recompensă, Google folosește adresa URL de confirmare indicată de dvs. Reapelarea pentru verificare la nivel de server va adăuga parametri de interogare în adresa URL de confirmare pentru a descrie interacțiunea cu anunțul video cu recompensă.

Consultați ghidul pentru dezvoltatori SSV cu recompensă  pentru a afla mai multe detalii. A fost util? Cum putem să îmbunătățim această pagină?